Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.09.2008 20:45 - RBD - Save me tekst i prevod
Автор: puhinaaa Категория: Други   
Прочетен: 1397 Коментари: 0 Гласове:
0



RBD - Save me
Every now and then I get so sad
Cause I miss you since you left me
I"m so disconnected from my life
Sometimes I can"t stand the morning light
Cause I miss you since you left me
I"m just a reflection of your heart

In the middle of this night
I want you back
I really need ya...

[Chorus:]
(Give me love, give me shelter) Save my soul from this loneliness
(Give me love, give me shelter) Save me now cause I"m falling down
(Give me love, give me shelter) Save my life from this emptiness
(Give me love, give me shelter) Save me now, cause I"m falling down

There"s a lot of things behind my smile
Cause I miss you since you left me
Every day I"m trying to survive
Sometimes I can"t stand the morning light
Cause I miss you since you left me
I"m just a reflection of your heart

In the middle of this night
I want you back
I really need ya..

[Chorus: 2x]
(Give me love, give me shelter) Save my soul from this loneliness
(Give me love, give me shelter) Save me now cause I"m falling down
(Give me love, give me shelter) Save my life from this emptiness
(Give me love, give me shelter) Save me now, cause I"m falling down

Ohh, ohh
Ohh, ohh
Ohh



RBD - Спаси ме
Понякога се натъжавам,
защото ми липсваш, откакто ме напусна.
Толкова съм отделена от живота ми.
Понякога не понасям сутрешната светлина,
защото ми липсваш, откакто ме напусна.
Аз съм само сянка от сърцето ти.

През нощта, искам да се върнеш.
Наистина имам нужда от теб.

[Припев:]
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси душата ми от тази самота.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси ме, защото се разпадам.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси душата ми от тази празнота.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси ме, защото се разпадам.

Зад усмивката ми се крият много неща,
защото ми липсваш, откакто ме напусна.
Всеки ден се опитвам да оцелея.
Понякога не понасям сутрешната светлина,
защото ми липсваш, откакто ме напусна
Аз съм само сянка на сърцето ти.

През нощта, искам да се върнеш.
Наистина имам нужда от теб.

[Припев :2x]
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси душата ми от тази самота.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси ме, защото се разпадам.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси душата ми от тази празнота.
(Дай ми любов, дай ми подслон) Спаси ме, защото се разпадам.


Тагове:   me,   SAVE,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: puhinaaa
Категория: Други
Прочетен: 36465
Постинги: 10
Коментари: 57
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930